top of page

Vraag en antwoord

Hoe moet ik bestellen? 

Je kan op de site jouw favoriete item aanklikken. Kies de maat en kleur die jij graag wilt bestellen en plaats hem in je winkelwagen. Je kan er dan voor kiezen om nog even door te winkelen of direct te gaan afrekenen. Het is wel zo dat de items in je winkelwagen niet worden gereserveerd. Mocht iemand dus eerder afrekenen dan kan het zijn dat jouw item is uitverkocht.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? 

Wij proberen de bestellingen binnen 3 tot 5 werkdagen te bestellen. Mocht je nou door een bepaalde reden snel je item binnen willen hebben, stuur ons dan even een mailtje. Dan kijken wij wat mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

Ja, dat kan! Als jij aangeeft bij je betaling dat je het wilt ophalen i.p.v. het laten bezorgen dan krijg je een mailtje waarin we samen overleggen over een dag en tijdstip.

Hoe moet ik mijn item retourneren? 

Het kan voorkomen dat jouw item niet helemaal naar wens is. Dat kan gebeuren. Je hebt na de ontvangst datum 14 dagen de tijd om jouw pakketje te retourneren. Meld jouw retour aan door een mail te sturen met jouw naam, de reden van retour en factuurnummer naar info@rosiefilou.nl. Wij zullen dan via de mail het adres naar je toesturen waar het pakketje heen gestuurd kan worden met een retourformulier en zo zijn wij op de hoogte dat er een retour deze kant op komt.

Als jij je pakketje weg hebt gebracht, vergeet dan niet om het Track & Trace code mee te nemen. Zo kan je precies zien waar het pakket is en of die al bij ons is aangekomen. Als er geen track & trace code is en het pakket niet bij ons is aangekomen, kunnen wij deze niet in behandeling nemen en zijn wij hier dan ook niet verantwoordelijk voor. Wij nemen alleen kledingstukken aan die niet zijn gedragen, niet vies zijn en in originele verpakking naar ons worden terug verzonden.

Let er wel op dat wij niet een hele grote winkelketen zijn en dat een retour dus best vervelend kan zijn. Zorg er dus voor dat je niet van items 6 verschillende maten koopt om thuis eventjes te passen en de rest te retournernen, maar stuur dan liever een mailtje met de vraag hoe de items eventueel vallen. :-)

Wanneer het pakketje bij ons is aangekomen zorgen wij er voor dat het bedrag binnen 10 werkdagen weer terug is gestort op jouw bankrekening. Retourneren gaat wel op eigen kosten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Je krijgt een track en trace code wanneer je pakketje op de post is gegaan. Via die code zie je wanneer jouw pakketje aan komt.

bottom of page