Kom in contact met de klantenservice
van Rosie Filou
Heb je een vraag over je bestelling, een opmerking of een vraag die je niet terug kon vinden tussen vraag en antwoord? Neem dan contact met ons op en mail direct naar info@rosiefilou.nl
Ik streef ernaar jouw bericht binnen 48 uur te beantwoorden op werkdagen van ma. t/m vr. tussen 08:30 en 17:30 uur.
Ook kun je contact met mij opnemen via het onderstaande contactformulier.
​
KVK NUMMER
72380454
Kom in contact met de klantenservice
van Rosie Filou

Retourneren
Retourneren
Het kan voorkomen dat jouw item niet helemaal naar wens is. Geen probleem! Je hebt na de ontvangst datum 14 dagen de tijd om jouw pakketje te retourneren. Meld jouw retour aan door een mail te sturen met jouw naam, de reden van retour en factuurnummer naar info@rosiefilou.nl. Wij zullen dan via de mail het adres naar je toesturen waar het pakketje heen gestuurd kan worden en zo zijn wij op de hoogte dat er een retour deze kant op komt.
​
Als jij je pakketje weg hebt gebracht, vergeet dan niet om het Track & Trace code mee te nemen. Zo kan je precies zien waar het pakket is en of die al bij ons is aangekomen. Als er geen track & trace code is en het pakket niet bij ons is aangekomen, kunnen wij deze niet in behandeling nemen en zijn wij hier dan ook niet verantwoordelijk voor.
​
Wij nemen alleen kledingstukken aan die niet zijn gedragen, niet vies zijn en in originele verpakking naar ons terug worden verzonden.
​
Wanneer het pakketje bij ons is aangekomen, zorgen wij ervoor dat het bedrag binnen tien werkdagen weer terug is gestort op je bankrekening.
​
Sale producten kunnen niet geretourneerd worden.